< Terug naar nieuws

Nora Vanderschrick behoort tot meest invloedrijke vrouwen in native advertising

Voor het tweede jaar op rij staat Nora Vanderschrick, Head of Native bij MEDIALAAN – de Persgroep Advertising, in de lijst van meest invloedrijke vrouwen ter wereld in native advertising.

Nora Vanderschrick

De lijst met daarin 100 vrouwen wordt gepubliceerd door het Native Advertising Institute en verschijnt jaarlijks op 8 maart, Internationale Vrouwendag. Met deze erkenning wil het instituut opmerkelijke vrouwelijke stemmen in de industrie in de kijker zetten, omdat die nog steeds ondervertegenwoordigd zijn. 

Nora Vanderschrick: “Het is een hele eer om vanuit een klein land als België opgenomen te worden in die lijst. Native advertising is een van de hoofdpijlers van MEDIALAAN – de Persgroep Advertising en we willen als reclameregie dan ook leiderschap nemen in de branded contentwereld. We hebben immers de kennis, de ervaring, de mensen en de juiste media in huis om dat te realiseren. Kortom, ik heb veel goesting om hiervoor te gaan, we geven er een lap op!” 

Benieuwd naar de hele lijst? Download het e-book hier!

Delen