< Terug naar nieuws

MEDIALAAN - de Persgroep Advertising lanceert 100% viewable display aanbod

Dit jaar wil MEDIALAAN – de Persgroep Advertising volop inzetten op viewability en lanceert daarom een 100% viewable aanbod én twee nieuwe impactformaten binnen het display aanbod.

100% viewable offer

Het nieuwe 100% viewable offer bestaat uit een combinatie van 4 formaten die floating worden uitgeleverd op zowel desktop als mobile en dat over alle nieuwsmerken van MEDIALAAN – de Persgroep Publishing heen. Bovendien garandeert het 100% viewable offer dat alle geboekte impressies ook viewable uitgeleverd worden.

Twee nieuwe formaten in impact display-aanbod

Page Exclusive

MEDIALAAN – de Persgroep Advertising lanceert ook twee nieuwe impactformaten, naast de al gekende Take Over:  de Page Exclusive Ad en de Full Impact Ad.

Deze formaten zijn ideaal om reach en vooral impact te genereren en blinken uit in viewability doordat ze verschillende formaten over de pagina heen combineren.

 

De Page Exclusive Ad bestaat uit verschillende bannerformaten, verspreid over de webpagina, die zowel op desktop als op mobile uitgeleverd worden. Doordat een adverteerder de verschillende posities op de pagina inneemt, ligt de focus op één merk of product en wordt clutter vermeden. De combinatie van formaten is ook dé manier om op een overzichtelijke en impactvolle manier verschillende boodschappen mee te geven en zo aan storytelling te doen.

 

 

 

Tweede nieuwigheid is de Full Impact Ad: Full Impacteen extra grote banner bovenaan de pagina die zo goed als het hele beeld inneemt. In combinatie met de andere klassieke ad slots op de pagina, zorgt dit formaat ervoor dat de focus op één merk of product ligt. Via de juiste balans tussen ad acceptance en impact kan de adverteerder de webpagina claimen. Om de lezers een optimale surfbeleving te bieden, krijgen ze de Full Impact Ad maar één keer te zien.

Delen