< Terug naar cases

Dance As One & Basic-Fit

Basic info

Dance as one

Adverteerder: Basic-Fit
Product/merk: GXR virtuele groepslessen
Titel/platform: Dance As One
Sector: Sport
Periode: Najaar 2018

Campagne info

Basic-Fit is actief  in België, Nederland, Luxemburg, Frankrijk en Spanje en is daarmee Europees marktleider in het segment van sportscholen.
In alle clubs kun je virtuele GXR groepslessen volgen. Deze coole workouts volg je op een groot scherm in de groepsleszaal of thuis via het videoplatform in de Basic-Fit app! Hoewel de merkbekendheid van Basic-Fit heel hoog ligt, kennen nog te weinig mensen de GXR groepslessen. Basic-Fit zette ons voor de uitdaging om GXR bekend te maken in zowel België als Nederland en voor een grotere instroom in de lessen te zorgen.

GXR biedt ook danslessen aan, dit is de perfecte invalshoek voor een creatief partnership met het nieuwe dansprogramma Dance As One dat in België en Nederland verschijnt bij VTM en SBS 6.

Ten eerste geven we de awareness van GXR een stevige boost met billboards en trailertags rond Dance As One. Hiermee bereiken we de kijkers die geïnteresseerd zijn in lichaamsbeweging en dans.

Vanaf de kwartfinales wordt GXR geïntegreerd in het programma, de dansgroepen 1 keer per aflevering trainen bij Basic-Fit, we tonen hoe de dansers deelnemen aan de GXR-lessen ter voorbereiding van hun optreden. Met een activerende jingle-campagne rond het programma lanceren we een wedstrijd in samenwerking met VTM en SBS6 waarmee de kijkers jaarabonnementen voor Basic-Fit, inclusief GXR groepslessen, kunnen winnen.

Twee weken na de Finale pakt Basic-Fit in in België en Nederland uit met de Dance As One dansles, met GXR. Iedereen kan in deze virtuele groepsles een adembenemende choreografie aanleren met niemand minder dan de winnende groep van Dance As One!

Integratie

Banner

Jingle