< Terug naar blog

Verhoogde viewability op display

Je advertentie mag nog zo fantastisch zijn, als niemand ze te zien krijgt, bereik je er weinig mee. Het is dan ook onze ambitie om jouw meest kwalitatieve, transparante en betrouwbare digitale partner te zijn. Daarom vind je sinds begin januari een aantal nieuwe zaken in ons digitaal aanbod, die ervoor zorgen dat de viewability van je campagne stijgt. Van een 100% viewable offer tot een multi ad, je ontdekt het hier. 

Belgische uitgevers scoren 5% hoger dan het marktgemiddelde op zichtbaarheid van digitale advertentiecampagnes op mobile en desktopformaten. Dat blijkt uit een recente studie van WE Media. Ons nieuwe aanbod past perfect binnen die trend. 

What’s new? 

100% viewable offer

We bieden je een nieuw multiformat offer aan dat bestaat uit een combinatie van 4 formats op desktop en mobile, die floating worden uitgeleverd op al onze newsbrands. We garanderen 100% viewable impressies voor deze campagne.

2 nieuwe advertenties in impact display-aanbod
 
Bijenkorf
Op display ontstaat er steeds meer een verschil tussen kleine banners en grote formaten.

Als je een grote impact en reach wil, kies je maar beter voor grote formaten. Wij voorzien vanaf nu drie keuzes met een maximale impact die ook nog eens standaard viewable zijn. Doordat ze bestaan uit meerdere formaten, verspreid over de site, is jouw merk altijd wel ergens in beeld en dus viewable. Naast de Take Over kan je vanaf nu voor twee nieuwe advertentieformaten kiezen: de Page Exclusive Ad en de Full Impact Ad. 

De Page Exclusive Ad bestaat uit verschillende bannerformaten, verspreid over de webpagina, zowel op desktop als op mobile. In elk van deze formaten verschijnt jouw advertentie, zo verzekeren we dat de bezoeker deze gezien heeft. De combinatie van formaten is ook dé manier om op een overzichtelijke en impactvolle manier verschillende boodschappen mee te geven en zo aan storytelling te doen. Een voorbeeld? Bekijk deze banners van de Bijenkorf. 

BMW De tweede nieuwigheid is de Full Impact Ad. Dat is een extra grote banner     bovenaan, die zo goed als het hele beeld inneemt, in combinatie met de andere   klassieke ad slots op de pagina. Via de juiste balans tussen ad acceptance en   impact kan je hiermee de webpagina claimen. De bezoeker krijgt de Full Impact   Ad maar één keer te zien, dus wanneer hij opnieuw op de pagina komt zal er een   andere banner staan. Een voorbeeld van BMW kan je hier bekijken. 

Delen