Overslaan en naar de inhoud gaan
Home

Main navigation

  • Adverteren
    • Nationaal
    • Regionaal
    • Crossmediaal
    • Digitaal
    • Creative
  • Merken
  • Cases
  • Blog
  • Nieuws
  • Contact
  • Search
  • Nederlands
  • Français
  • English

Mensen. Merken. Samenwerken.

Eerste MasQuerade van Qmusic is een groot succes

Meer dan 18.000 inschrijvingen!

Lees meer
Tv

Jens Mortier: “De komst van VTM had een enorme impact op onze industrie”

Op 1 februari is het 30 jaar geleden dat VTM in de ether ging. Doorheen de jaren zijn niet alleen de programma’s, de gezichten en decors veranderd, ook de manier waarop er geadverteerd wordt is geëvolueerd. Op welke manier precies? Dat vroegen we aan Stijn Cavens, Head of Creative Sales, en Jens Mortier, Creative Director bij mortierbrigade. 

Digital

Verhoogde viewability op display

Je advertentie mag nog zo fantastisch zijn, als niemand ze te zien krijgt, bereik je er weinig mee. Het is dan ook onze ambitie om jouw meest kwalitatieve, transparante en betrouwbare digitale partner te zijn. Daarom vind je sinds begin januari een aantal nieuwe zaken in ons digitaal aanbod, die ervoor zorgen dat de viewability van je campagne stijgt. Van een 100% viewable offer tot een multi ad, je ontdekt het hier. 

NIEUW: Laat van je horen met The Bizz Booster

Met het nieuwe business package radio combineren we de kracht van Qmusic en Joe. Klinkt als muziek in je oren?

Ontdek The Bizz Booster nu

MEDIALAAN NV

BTW nummer: 0432.306.234

Medialaan  1, 1800  Vilvoorde
België

Handige links

Footer menu

  • Contact
  • Corporate
  • Commerciële politiek
  • Jobs

Disclaimer

  • Cookiebeleid
  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden

Volg ons